dinsdag 2 juli 2013

Fijn!!

Gister begon ik net in de tuin wat achterstanden weg te werken, stond goede vriend G. voor de deur. Meteen alles uit mijn handen laten vallen, thee gezet en gaan met die bijkletsbanaan. Met G. verveel ik me nooit. Het is een man die metroseksueel genoeg is om over van alles te kunnen praten. We houden elkaar dan ook goed op de hoogte van onze belevenissen en welvaren. Heel belangrijk, zo'n vriend!
Kortom de uren vlogen  en toen hij vertrok voelde ik me blij, dat ik zo'n fijn mens ken en heb ik maar beperkt de tuinklussen aangepakt.  Er komt weer een dag; wat is er nu belangrijk in het leven?

4 opmerkingen:

  1. Sommige mensen zijn net een pot vitaminen. Je knapt op van dat heerlijke gesprek. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede keus! :) vaak levert het zoveel energie op dat je die achterstanden met een glimlach weer kunt wegwerken!

    BeantwoordenVerwijderen