zaterdag 20 juli 2013

Boze zwijmel

Ooit, woonde ik samen en door diverse oorzaken eindigde dat niet zo leuk. Het naarste was dat mijn voormalige prins mij een poos stalkte en  wederzijdse vrienden  voor zijn  karretje probeerde te spannen. Dat was een akelige tijd.
Toen van The Sparks het volgende liedje uitbracht werd, was dat een vertolking van mijn gevoelens.
De zanger was trouwens een smakelijke krullebol, zijn broer had een imago met raar haar een snorretje en vreemde blikken richting camera. Enfin het was een spannende hit.
De gebroeders Ron en Russell Meal zijn altijd blijven optreden en hun carrière kende vele terugkeren op podia. Hun laatste album dateert van 2003  en is, verrassend genoeg, klassiek .

" This town an't big enough for the both of us" heeft heel wat keren door het huis gedenderd (sorry buren) en nog draai ik het graag om me mee af te reageren.  En nogmaals en nogmaals en nogmaals..... tot de kwaadheid eindelijk gekanaliseerd is. 
And it ain't me who's  gonna leave............

9 opmerkingen:

  1. Muziek blijft altijd helend en in jouw geval nu ook strijdvaardig. Wat een toepasselijk nummer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, dit nummer. Soms denk ik ook weleens This town an't big enough for the both of us.
    Ik vind overigens dat je een mooie titel bedacht hebt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook boze zwijmels mogen erbij wat mij betreft, is immers deel van alledag?

    En ja stalkers... ik heb mijn deel ervan ook meegekregen, op zijn zachtst gezegd: daar wordt niemand vrolijk van! Gelukkig is dat verleden tijd en lopen we nog steeds rond, iets dat niet elke stalkslachtoffer zeggen kan helaas.

    fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldig nummer om je eens flink uit te leven als je boos bent .ik had vorige week een nummer in concept staan wat ik altijd draai als ik boos ben haha .Misschien plaats ik het toch nog wel eens
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja en er wordt nog steeds bar weinig ondernomen tegen zo'n gasten !

    Gelukkig kun jij je frustraties kwijt in deze plaat.

    Fijn weekend liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben het met Marja eens. Leuke titel.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inhoudelijk willen wij niet ingaan waarom je dit geplaatst hebt. Alles is toch voorbij en je hebt die stalking verwerkt nemen wij aan?
    Dit is een prima nummer om lekker luid te draaien op je stereo-installatie en het stof uit de boxen te blazen. Wij wensen jou nog een drietal zomerse dagen toe. Vanaf woensdag doet de zomer een stapje terug met regen en onweer. Salu2 A&M

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niet echt mijn smaak, maar wel leuk om weer eens te horen!

    BeantwoordenVerwijderen