donderdag 18 juli 2013

Bergen

De Tour zit in de Alpen en vandaag moeten ze tweemaal de Alpe d'Huez op met een levensgevaarlijke afdaling daartussendoor. Mooie afleiding voor mij, want vanavond ben ik mijn eigen bergje aan het beklimmen. Ja ik zie er tegen op, niet omdat ik niet goed voorbereid ben of omdat ik twijfel aan mijn gelijk, maar omdat ik weet tegen welke Mont Ventoux je op moet om het ook te krijgen.  Maar als ik deze stap niet zet, heb ik het niet eens geprobeerd en dat is ook geen redelijk alternatief voor mij.
Ik word erg gesteund uit Blogland en ik dank iedereen die me gedachten, aanmoedigingen en liefs en sterkte toestuurt. Dat voelt erg goed.
Konden jullie maar mee.... maar helaas mag je alleen een partner of gemachtigde meebrengen en daar heb ik niet zoveel aan.
Ik zal in mijn  piere-uppie  kijken hoever ik kom vanavond.
Ik is lief en klein en zij zijn kwaaien en groot, maar toch heeft deze Calimero de moed om het aan te gaan.

12 opmerkingen:

  1. Je krijgt van ons bloglezers allemaal 'doping' toegediend. Dan moet je een heel eind komen. Er is vanavond laat voor jou toch geen dopingcontrole verplicht?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een symbooltje meenemen? Print bijv. een plaatje van een vlasleeuwenbekje uit, als symbool van ons; en leg het tussen je andere papierwerk. Dan denk je af en toe aan ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien moeten we ook "liefde"naar de andere mensen sturen. Zodat zij jouw bezwaar menselijk benaderen. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mens .
    Groet Maamke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In gedachten ga ik een beetje met je mee!! Je verdient het zo dat het een goede afloop krijgt. Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Krijg ook associaties met Dappere Dodo! Je hebt al zoveel zware bergetappes overwonnen, deze lukt ook. Liefs uit Caldese.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Go Calimero! Zet 'm op! Laat ze een poepie ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het idee van Fabiooltje is heel goed, even een adempause en je kan je gedachten even loslaten en verder gaan. Successsss.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt. Wie weet valt het reuze mee. Het lijkt me in ieder geval fijn te weten dat je daar weliswaar in je uppie naar toe gaat, maar dat er vanavond veel mensen aan je denken en voor je duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De duimen draaien hier overuren. Go, go, go!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En dat ik aan je denk vanavond, you go meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Succes Vlasje, we lezen het (goede) resultaat graag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen