woensdag 5 juni 2013

Voortuitgang

Op het moment wacht ik op een pakje van mijn provider. Ik kreeg een schitterend aanbod om een nieuwe ontvangerbox met recorder ingebouwd tegen een zeer vriendelijk prijsje aan te schaffen. Daar ben ik op ingegaan en nu, na 4 dagen komt het pakje al.
Deze nieuwe installeer ik beneden, en de  " oude" box, zonder dvd gaat dan naar boven, waardoor ik daar ook van het gehele zenderpakket kan genieten. De losse dongel  voor de tv boven,heb ik al binnen.  Ook mijn  losse dvd-recorder verhuist naar boven, zodat ik ook daar kan kijken naar opgenomen programma's/dvd's. Ik verhuis vrijwel altijd om een uur of half acht naar boven, om daar in bed tv te kijken of lezen. Mijn actieve dag is dan ten einde.

Even een hoop gestoei met touwtjes en apparatuur, maar wel een verbetering! 
En mijn vakantiegeld kwam net op tijd binnen, dus alles gaat geruisloos, financieel gezien.
Luxe? Jazeker, maar omdat mijn wereld zich grotendeels binnenshuis afspeelt wel een fijne toevoeging.

6 opmerkingen:

  1. Toch wel fijn, denk 'k, zo'n ingebouwde recorder, programma's die 'k leuk vind worden vaak op de onmogelijkste tijden uitgezonden,
    Veul plezier ervan,
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap dat je die hele snoerentroep zelf fixt. Veel plezier in die kleine wereld die jij voor jezelf zo fantastisch goed groot kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je toch een lekker brede muzieksmaak! De ene keer Willy Alberti, dan weer The Buttholesurfers... Ik kan ze ook allebei erg waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn,dat je boven nu meer mogelijkheden hebt. En in geval van veel mooie programma's tegelijk meer op kunt nemen. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lijkt me voor jou een geweldige oplossing zo.

    BeantwoordenVerwijderen