maandag 3 juni 2013

Kado

Hoera, ik hoef geen geld opzij te zetten voor mijn pensioengat van 1 maand. Eind dit jaar bereik ik de rijpe leeftijd van 65 en zou ik 1 maand inkomen gaan missen, maar gelukkig repareert de regering dit gat. Ik had het wel kunnen opvangen met buffer en sparen, maar als dat niet hoeft is dat wel zo fijn en er zijn natuurlijk veel mensen die nauwelijks kunnen sparen van hun minimum of iets hoger inkomen. Hoera, nu de thuiszorg nog...........
Het weer is nog niet op juni-niveau, maar in de tuin begint er meer groei te komen van de gezaaide groenten en ander gespuis. Ben benieuwd hoe de zomer gaat uitvallen, ook op tuingebied.
Even een was naar buiten, dan nog wat opruimen en misschien de stad in (de toegang is weer vrij, joepie). Ben toch wel een gelukkig mens, hoor!!

2 opmerkingen:

  1. Fijn Vlasje. Ik vind het een fatsoenlijke maatregel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig, dat scheelt weer! Maak er maar lekker een feestje van vandaag. En morgen natuurlijk ook! :-)

    BeantwoordenVerwijderen