vrijdag 10 mei 2013

Yes we can!!!!!

Weer prima weer  gisteren om een beetje in de tuin te prutsen. Wat oude potten en bakken geleegd zodat het groeiend grut daar later in overgezet kan worden. Binnen kiemen de basilicum en tuinkers prima en buiten gaat vooral de rucula als een speer. De rest is nog in afwachting.
Het bezwaarschrift kan in het weekend uitgeprint en gepost, tot dan een beetje schaven hier en daar, maar naar mijn idee ziet het er prima uit. Dat de buuf zich hierbij terugtrekt vind ik wel integer. Ik zou geen misbruik willen maken van kruiwagentjes ( en dat nog lang moeten horen....).
In de keuken ben ik bezig de roedes (o, o, neeeee!!!!!!!) op te hangen voor de keukenhulpjes. Kocht ze voor een scheet bij A.CTION en zo kunnen de losse haakjes plaats maken voor fatsoendelijke dingen. Wel eerst alle oude schroefogen losdraaien (hergebruik is mogelijk) en met veel gepruts de schroeven erin zien te prutsen. De bijbehorende haakjes zijn wat schaars, maar ik heb ook nog vele losse haakjes liggen die ik zo over de stang hangen kan. Weer een projektje volbracht!.
Elk sprankje energie gebruik ik dus nuttig en dat geeft een fijn gevoel.
Nu het conflict met de buuf niet meer echt speelt, voelt het lekker rustig en dat is prettiger.

7 opmerkingen:

  1. Opluchting lijkt wel een energiedrankje. Geniet van je klussen. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu is je energie weer van jezelf Vlasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit soort geluk noem ik altijd 'In en om het rozenhuisje' naar een kinderboekje uit mijn jeugd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk blog heb je! Toevallig heb ik ook net Kermit op mijn blog gezet, en nou zie ik dat jij niet alleen - net als ik - je blog naar je lievelingsbloem hebt genoemd, maar ook fan van Kermit bent! Occult, hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It's not my first time to pay a quick visit this web page, i am browsing this website dailly and get fastidious facts from here all the time.

    my homepage; Varistor Voltage 

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt gelijk wat betreft de buuf. Levenslang op je knieen vallen uit dankbaarheid is ook niet alles. Dát zou ik ook niet willen.

    BeantwoordenVerwijderen