donderdag 9 mei 2013

To do lijst

Mijn to do lijstje krimpt. De dringendste tuinwerkzaamheden zijn verricht en ook andere zaken worden stuk voor stuk afgewikkeld.
Gister meldde mijn hand; SSBOB, wat staat voor stoelhoezen, sokken, bananen Odintas en brood.
Voor de eerste twee letters ben ik nog niet geslaagd. Hoewel ik alle in aanmerking komende winkels al afgegaan ben, heb ik nog steeds geen knappe badstoffen tuinkussenhoezen gevonden. Omdat de katten nogal eens in de tuinstoelen verblijven en ik niet de puf heb om gedurig met de kussens te slepen, zijn de hoezen, die je goed kunt wassen een goede oplossing. Degenen die ik nu gebruik zijn aan het eind van hun leven en moeten echt vervangen. Alleen A.CTION had ze maar zo oogverblindend prinsesjesroze dat ik hard gillend uit de tuin zou vertrekken met zulke hoezen. Maar afwachten tot ik een advertentie tegenkom waarin deze dingen worden aangeboden. Sokken zijn er wel volop, maar vooral sneakersokken, terwijl ik normale zoek en dan niet met beertjes, roze of hippe kreten. Maat 37, dus herensokken kunnen  niet en kindersokken zijn vaak niet echt mijn ding. Leuke gekleurde normale sokken. Enfin, ook die kom ik nog wel tegen.
 Wel heb ik de bioboodschappen binnen en aanvullend tuinboontjes en brood en bananen.
De boontjes stonden op het menu, mjammie, en ook het Bezwaarschrift is bijna klaar. Ik heb het al uitgewerkt op de pc, maar elke keer als ik het overlees zie ik verbeterpuntjes en soms schiet me nog iets te binnen dat er ook in moet. Maar het voornaamste staat er wel in nu. .
De buuf heeft beloofd zich terug te trekken uit de commissie als mijn zaak aan de orde komt, wat wel zo integer is, dus ik zie wel hoe het uitpakt. Ook een geruststelling.

6 opmerkingen:

  1. Kun je niet een soort badstof sloop maken voor je stoelkussens?
    Netjes dat buuf zich terugtrekt al zou ze nu een goed woordje voor je kunnen doen (lekker hypocriet)..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je de markt al geprobeerd voor die hoezen en sokken?
    Buuf is een beetje laf, want ze zou juist voor jou moeten opkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel goed van die buuf.Want of ze voor of tegen zou pleiten,ze is niet onpartijdig. Hoewel er ongetwijfeld gesjoemeld wordt in dat soort zaken. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een geruststelling.
    Maat 37, kleine pootjes heb jij! Ik ga tegenwoordig wel bij de herensokken kijken. Met maat 42 zijn ze na 1 keer wassen vaak weer net iets te klein.
    Had de A.ction niets liggen? Daar heb ik weleens even, dunne sokken gekocht. Of Z.eeman, H.ema?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die badstof hoezen hebben ze ook erp eens bij dirk/bas super markt. Hier heb ik ze vorig jaar gekocht.

    Fijn als die buuf zich aan gaat woord gaat houden en jou gezondheid van jou te laten.
    Kan geen voordelen hebben lijkt me als zo'n wispelturig persoon en een dwingeland zich ermee bemoeit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik grote baddoeken bij de Action gekocht. Boven gedeelte 15 cm teruggeslagen en de zijkanten vastgestikt. Kon het nu zo om het stoelkussen schuiven. Heb de handdoeken wel eerst gewassen i.v.m eventuele krimp

    BeantwoordenVerwijderen