donderdag 30 mei 2013

Stoute droom

Af en toe heb ik ze; dromen die met de onderbuik te maken hebben.
Vannacht was een heel speciale aflevering van De Wereld Leert Door. Over seks, met Matthijs als presentator, proefkonijn,m die ook vol uit de broek ging en enthousiast participeerde. Ik vroeg hem nog wat zijn vrouw daar van vond, maar hij vond dat voor de media en de wetenschap alles kon...... Ook ik was proefkonijn en ik zal niet in details treden, maar het was een heel prettige ervaring!!
Tja, niets menselijks is mij vreemd, natuurlijk.

7 opmerkingen:

  1. Hoe kom je er op ;-) groet maamke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is aangenaam wakker worden. Of wilde je juist doordromen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zeg altijd: "A naughty mind is a joy forever." ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mmm, niet verkeerd zo'n uitstapje.
    Ik droomde vannacht dat ik een filmpje zag waarin een man met een kip trouwde.
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En toen zag ik gisteravond op TV Matthijs even langs komen en dacht die Matthijs toch!

    BeantwoordenVerwijderen