zondag 26 mei 2013

Sloom

Meestal kan ik me goed aanpassen aan het weer, ook nu lukt dat aardig, maar dat het toch onbewust veel invloed kan hebben, bewijst het feit dat ik nauwelijks mijn bed uit kan komen 's morgens. Er is geen uitdaging om naar uit te kijken, maar er wacht weer een te koude en te grijze dag. Buitenaktiviteiten minimaal en binnen vermaak ik me wel, goed zelfs, maar het lijf en de geest willen wat anders. Ik hoor dat veel nesten van vogels niet of in kleinere aantallen jongen voortbrengen, ik zie dat nu pas dingen bloeien die weken achter lopen, de vogels zijn minder aan het zingen, vlinders, bijen en andere insekten laten zich weinig zien en zijn sloom. Ik ook.

3 opmerkingen:

  1. Misschien moeten wij dan ook maar een maand achterlopen, dus het is nu eind april, mei hebben we nog tegoed.

    oke, geef toe ik heb meer zonlicht nodig dat gaat mijn geest wat meer huppelen...

    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eigenlijk geen wonder. Want ons seizoensritme is in de war.Mijn spieren en gewrichten laten zich verwarmen bij een zonnetje en 16 gr. Dat voelt als een cadeautje. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen