woensdag 15 mei 2013

Nieuws

Anouk is door naar de finale ( you go girl!), Weekers overleeft zorgfraudedebat( politiek nu volslagen ongeloofwaardig geworden en zoals altijd wordt het afgewenteld op onschuldigen die het echt nodig hebben en geen misbruik maken), en de broertjes zijn nog steeds niet gevonden (rillingen).
Regenachtig en frips buiten, en zo als het even droger is, de biotas halen.
Buiten wordt er op losgekiemd, gebloeid en gegroeid. De tuin wordt steeds groener en de daslook en paarse dovenetels zijn uitbundig aan het kleuren.
Ben wat gespannen omdat ik vanmiddag weer een controlebezoek aan de oncoloog moet brengen, het 5de of 6de het afgelopen jaar. Hij is nog steeds ongerust over mijn stolling en ik hoop dat de cijfers nu wel goed zijn en we weer terug kunnen naar normale orde van controles van 1 x per half jaar en diabetescontroles daar weer halfjaarlijks tussen in gepland. Mijn gevoel zegt dat er niks ernstigs bezig zich te ontwikkelen, maar geeft ook geen garanties. Jullie horen het wel.

7 opmerkingen:

  1. Altijd prettig dat het in de gaten wordt gehouden. Sterkte ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aan de ene kant wil ik me niet afsluiten voor de buitenwereld maar met nieuws als deze week denk ik wel eens ,ik wil het niet horen. sterkte met je onderzoek

    BeantwoordenVerwijderen