zondag 19 mei 2013

Kinderhand

Niet naar het festival gekeken, zonde van mijn tijd en aandacht om zoveel ongein en wansmaak langs te laten komen. Dat Anouk niet won was voor mij geen verrassing want veel mensen hebben geen smaak, ze deed niet aan blingbling en lawaai en het  mooie liedje blijft pas hangen na minstens twee tot driemaal horen. Maar voor mensen met een beetje normaal beoordelingsvermogen liet Nederland nu zien niet alleen uit mafkezen en valszingers te bestaan.
Ik las lekker in een biografie over Jim Morrison, ook niet vies van een portie imagobuilding, trouwens.
Gister bezoek van twee lieve vriendinnen, die ook onderling dikke vriendinnen zijn. Was gezellig.
Showde vol trots mijn groene hel buiten, waarin van alles groeit en bloeit.
Maakte een lekker tomatensoepje, met alles bio en vers.
Deed even wat boodschapjes en kocht aardbeien aangezien die van mij nog maar net bloeien.
Het beloofde mooie weer is hier schuil onder een wolkenlaag, maar mijn kinderhand is snel gevuld. Altijd mooi weer in mijn hoofd!

2 opmerkingen:

  1. altijd mooi weer in mijn hoofd. Dan kan het nooit tegenvallen, prachtige uitspraak.

    BeantwoordenVerwijderen