vrijdag 31 mei 2013

Doedingen

Vanmorgen met de hulp wat gehuishoud en daarna een grote zak kattenvoer in ontvangst genomen. Bij de huisarts wat wratjes laten aanstippen. Een prikbord gekocht en gefaald in het ophangen ervan. Wacht wel op een passerende heer om dit voor elkaar te krijgen. Het is een rottige wand. 
Allerlei dingen die van het to-do lijstje afgestreept kunnen  worden.
Morgen is het de Dag van de Muziek in Den Helder, en ik vind het altijd leuk om daar wat rond te kijken. Eerst nog brood en een paar kleine andere boodschapjes halen en dan genieten met die muziek.
Zondag is er in Huisduinen  een rondje cultureel, misschien laat ik daar ook mijn neus wel zien. Het belooft dus een fijn weekend te worden.


1 opmerking:

  1. Leuk, geniet van je dag morgen. Wij gaan morgen naar een metalfestival waar we gigantisch naar uitkijken.
    En geniet natuurlijk van vandaag, want het is prachtig voorjaarsweer.
    Die wratjes aanstippen; oh men! Ik liet er in mijn tienerjaren een hele zooi tegelijk aanstippen in het ziekenhuis. Op de gang ging ik na afloop bijna van mijn stokje.

    BeantwoordenVerwijderen