woensdag 15 mei 2013

Bulletin

Even wil ik belangstellenden laten weten dat ik net een uitgebreide controle achter de rug heb bij de oncoloog. Over de verstoorde stollingswaarden was hij nog niet tevreden, maar omdat ze op hetzelfde niveau blijven, is het ook niet verontrustend genoeg om extra te blijven controleren, zodat ik pas in augustus  alleen een diabetes controle heb en een maand of drie later pas weer een bezoek aan de oncoloog hoef af te leggen. De andere bloedwaardes en de kankerfactor waren wel ok, dus het lijkt erop dat jullie nog niet van me af zijn.....
Fijne dag en bedankt voor steun en lieve berichten!

14 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk. Ik heb dus niet voor niets geduimd. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zo! Dat je ons nog maar heel erg lang mag "lastigvallen" ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, wat goed! Sluit me volledig aan bij Jenny's woorden: blijf ons alsjeblieft lastigvallen, we willen je nog minstens tien jaar kunnen volgen en dan zien we wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik reageer niet zo heel vaak. Maar ben wel erg blij dat jij je weer rustig kunt voelen bij de uitslagen. Ik blijf genieten van je logjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat dit weer achter de rug is, toch weer een opluchting lijkt mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk bericht! Ik ben blij voor je.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je zo'n goed bericht hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen