vrijdag 12 april 2013

Wolkenvelden.

Weer gaf de opnieuw geinstalleerde printer problemen, dus nu er echt helemaal afgegooid en hopelijk is nu het lek definitief boven water.
Vanmorgen heeft hulp M. haar plichten weer ruimschoots vervuld en kon ik mijn bijdrage tot het huishuiden tot een minimum beperken, want tof voel ik me niet bepaald. Nu kan het nog....... Ik strijd ook voor haar baan, trouwens.
Het is bewolkt, ook in mijzelf nog een beetje, soms kun je daar even niks mee.
Lieve reakties van jullie helpen wel een stuk, maar ik zal me dit weekend proberen te orienteren op protesten en organisaties die daarin meehelpen of die in elk geval benaderd kunnen worden. Ondertussen schrijf ik de verontwaardiging en het verdrietige gevoel een beetje van me af in aantekeningen, die ik later in gekuiste vorm misschien kan gebruiken.
Heerlijk om nu even mijn  gal te spugen op papier. Met knippen en plakken kan ik de bruikbare passages later misschien hergebruiken.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb geen bezwaar tegen een ongekuiste versie hoor. Lekker knetteren lucht op. Blijf goed voor jezelf zorgen, hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je schrijft.Er zou een zwartboek gemaakt kunnen worden van aantekeningen van mensen,die tot vervuiling bezuinigd worden.

    BeantwoordenVerwijderen