zondag 28 april 2013

Voorwaar het is voorjaar

Gisteren nog wat kil, maar met prachtige wolkenluchten, vandaag al ietsjes plezanter, met een blauwe lucht.
De gekochte kruiden staan in bakken en potten, nu moet er nog gezaaid.
Het buiten zijn doet me goed en de dagen zijn gevuld met mooiheid en contentheid.
De keuken vult zich met prettige geuren van verse kruiden en smoothies en lichte soepen en tapenades van van alles en nog wat.
Ik plan een ritje en de stoel in de zon met een stapel lektuur en verse thee van munt.
Het leven is echt wel goed!

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk hè? Ik word er helemaal blij van! Mijn jonge appelboom heeft voor het eerst knoppen en mijn kersenboompje bast van de knoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn,dat er weer zoveel mooie dingen zijn en gebeuren. Geniet ze. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We genieten met je mee, echt wel!

    BeantwoordenVerwijderen