dinsdag 30 april 2013

Vervuld zijn

Vanmorgen al om 9 uur naar de vrijmarkt geweest en NIETS gekocht.
Me verbaasd over de enorme hoeveelheden kleding, speelgoed en siervoorwerpjes die overal waren uitgestald. Vroeger kon ik wel losgaan bij zulke gelegenheden, maar ik ben veranderd. Dat het allemaal weinig kost, is geen argument meer om hebzuchtig te worden.
Alleen dingen die mijn leven echt veraangenamen , nuttig voor mij zijn of nodig  (bv vervanging van iets dat stuk is) komen nog mijn huis in. (Meestal dus, want ook ik ben geen heilige). Wat een rust als je tevreden bent met wat je hebt.
Gister aardbeiplanten opgepot en wat bloembakken klaargezet om vandaag te in te zaaien en wat opgeruimd verder in de tuin. Uiterst tevreden!
Vandaag dus weer de tuin in.

1 opmerking:

  1. Je hebt groot gelijk. Hier komt ook niets binnen wat niet absoluut noodzakelijk is.

    BeantwoordenVerwijderen