donderdag 11 april 2013

Rottigheid

Hoe het gaat? Prima, dank je;
3 uur geslapen, buik van streek, desktop pc niet op te starten, laptop pas na lang proberen, vastlopende programma's.Pas nu, om 13.00 uur, de laptop op orde en hoofd nog een en al onrust. De pc is bezig met herstelwerkzaamheden, duimen dat het lukt. Het is een softwareprobleem, ws in de opstart en heeft  naar mijn idee te maken met het printerprogramma.

Heb al een mail naar de wethouder gestuurd, maar kan pas verdere stappen nemen als er een beschikking ligt met alle gegevens. Een bezwaar aantekenen is niet mijn hobby, maar het zal wel moeten en de huyisarts inschakelen heeft geen zin. Ten eerste is mijn vaste huisarts met pensioen en ken ik de nieuwe amper, ten tweede doen ze dat in principe niet, weet ik vanuit het verleden. Het gaat ws ook niet over de medische indicatie, maar om de  berekeningen die veranderd zijn, waardoor een heel huis schoonmaken en dat administratief verantwoorden klaarblijkelijk voor de helft vanzelf gaat. De hulpen gewoon een peppil en ik een slechte bril verstrekt en dan kan het best.
Ik probeer op papier mijn ei al te leggen, dan kunnen later alle onparlementaire uitdrukkingen eruit en de boel wat compacter samengevat en dan is het bezwaarschrift zo klaar. GRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb de positieve insteek nog niet ontdekt.


5 opmerkingen:

  1. Bezwaarschriften? ook niet m'n hobby maar 'k kan het wel, geef me de kans dan rabbel 'k ze er zo uit en moet 'k me beheersen niet teveul op papier te zetten,
    'k wil je graag daarmee helpen...
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms ís er gewoon geen positieve insteek, grrrrrrrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat er nu ook pc problemen bij komen. Je had al genoeg aan je hoofd.Misschien als je rust hebt goed overdenken of je bezwaar aantekent?Als je de spanning daarvan goed van je af kunt zetten,is het de moeite waard. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. IS soms ook erg moeilijk vooral in dit soort situaties

    BeantwoordenVerwijderen