woensdag 24 april 2013

Kussenwissel en nog zo wat

Bij de grote kringloop heb ik steeds naar kussenovertrekjes gezocht als ik er was. Ze zijn daar maar 25 cent en zo heb ik een hele verzameling in "mijn"kleuren aangelegd. Vanmorgen heb ik de overtrekjes weer eens gewisseld en elke keer heb ik het idee een leuke minimetamorfose in de kamer te voltrekken. De anderen gaan weer in de was en kunnen in wisselende combi's weer gebruikt worden als ik daar zin in heb. Kost geen drol en een hoop lol.
De bioboodschappen zijn weer binnen en volgenden week is een rare week door de troonswisseling. De dinsdag valt uit voor de huishoudelijke hulp, waarna ik alleen op vrijdag twee uur hulp krijg van een invalster. Moet kunnen voor een keer.
De biogroententas gaat wel door, maar extra bestellingen uit de webwinkel kunnen niet geplaatst worden. Ook niet erg voor een keer.
De dolle dinsdag zal ik zo ver mogelijk weg van het feestgedruis doorbrengen; bij mooi weer een ritje richting duin en/of bos, met desnoods een lekker lunch of zo voor onderweg. De rest van de dag, of bij slecht weer ben ik gewoon thuis, geen tv en geen radio, maar rust met de luxaflex half dicht, om mijn ogen en oren  te sparen voor alle oranjegekte. Dus ik maak me niet druk over vreselijke liedteksten, wie wel of niet optreedt, wie wat voor hoedje/jurk aan heeft, etc. Het interesseert me echt niet.
Wie er lol in heeft, kan zijn hart ophalen, als ik maar niet hoef.

4 opmerkingen:

  1. hier hetzelfde gevoel bij 30 april, ik hoop dat er heel veel mensen uit mijn buurt lekker de stad in trekken,want dat betekend dat ik als het die dag mooi weer is, heerlijk kan genieten van mijn eigen oase in mijn mini achtertuintje, lekker met een ligstoel, een hapje en een drankje en een lekker boek of wat tijdschriften en alleen af en toe onze eigen jeweetwel kater die gedag komt zeggen en verder alleen maar stilte ,in een woord zalig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het dorp is een rommelmarkt op 30 april. Dat lijkt wel wat,zo kleinschalig. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee hoor, je hoeft niet. Ik wens je nu alvast een rustig buitendagje toe of bij minder weer een hangdag tussen de mooie kussens. Ik denk 's avonds wel even een samenvatting op TV te willen zien en verder krijgen we familiebezoek. Daar kan geen Kroningsdag tegenop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kunt hier ook nog altijd de rust komen zoeken. Geen oranje te zien. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen