zaterdag 13 april 2013

Herstelwerkzaamheden

De pc is weer helemaal tof. De printer kan vervangen worden, zo lang leven die tegenwoordig ook niet. Hij doet het, maar veroorzaakt problemen op mijn pc, opeens. Te oud? Ook met de nieuwste software blijft het een lastpak.
Vanmorgen niet naar de markt maar uitgeslapen. Het zonnetje probeert door te breken  en dan verhuis ik toch echt naar mijn eigen erf met een leestas waarin de weekendkrant. Lekker bijkomen en mijn innerlijke rust hervinden. Dat is prioriteit nummer 1 op het moment. Zo'n beleidsmaatregel kan veel in beroering brengen, bij mij zeker.
Stukje bij beetje verzamel ik info die ik kan gebruiken bij mijn komende akties.
Af en toe blaas ik stoom af op papier (nou ja, een document in Free Office) en er komt al wat ruimte in hoofd en hart voor genieten en lief zijn voor mijzelf.

2 opmerkingen:

  1. Je eigen herstelwerkzaamheden vorderen ook. Laat de zon er een schepje bovenop doen.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoe jij negativiteit van zowel printer als thuiszorg weer weet aan te pakken. De strijd om de thuiszorg is nog lang niet gestreden, maar ruimte in hoofd en hart beloven veel goeds. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen