zondag 14 april 2013

Gewoon doen

Gisteren kwam de zon pas erg laat door, dus maar even in het zonnetje kunnen opladen.
Misschien vandaag beter. Ook gister op internet gekeken voor een nieuwe printer en een keuze gemaakt, stad in gegaan , gekocht en thuis meteen aangesloten. Oke een onvoorziene post, maar zoveel geld kreeg ik ook terug van mijn ziekteverzekeraar (hoewel dat zelf voorgeschoten kosten betrof, maar wat bomt het), dus niet teveel piekeren, maar meteen de knoop doorhakken. Zal die printer/scanner te vaak nodig hebben om me teveel zorgen over kosten of de ergernis van pc-storingen voor lief te nemen.
Het installeren was vrij snel voor elkaar en de afdrukken zien er prima uit.
Geeft weer lucht te weten dat ik dit zo heb opgelost.

Trouwens wat heel grappig is, door straat en steeg sluipen hordes mannen met statieven en andere apparaten; er is een rode rotslijster gesignaleerd in mijn straat. Blijkbaar de moeite waard om een hele kudde vogelaars op pad te krijgen.
Ik heb hem nog niet gezien, maar misschien is het een vogel die mij niet zou opvallen.
Enfin, rondkijken naar dit zeldzame fenomeen kan geen kwaad, zittend in een tuinstoel... 
Kom maar op ZON-dag!!

5 opmerkingen:

  1. Het lijkt me,dat die statief-mannen een even grappig fenomeen zijn.Heb je daar ook uitzicht op? Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien zie jij dat vogeltje wel dagelijks en is het niets bijzonder voor jou.
    Ik was ooit in frankrijk, ik maakte een kanotocht en tijdens die tocht werd de gids helemaal lyrisch en begon te wijzen naar een vogel. Ik zal alleen een reiger, dat kon hij toch niet bedoelen? Wel dus! Die man bleef er zowat in toen ik vertelde dat er bij mij elke dag een reiger op de stond stond, te wachten tot hij zijn visje van de benedenbuurvrouw kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zondag is een Zondag voorspeld ,we blijven positief ,maar er is nu nog niets van te merken voorlopig regent het, niet leuk voor ons ,maar wel heeel goed voor de natuur en mijn groente en kruidenplantjes die vannacht voor het eerst buiten geslapen hebben hihi. en we gaan er gewoon vanuit dat die zon nog niet wakker is en ook uitslaapt en strakjes toch gewoon lekker gaat schijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is het geen Poelinario?? :) Zonnige zondag - hier begon de dag met keiharde regen, maar nu lekker droog.

    BeantwoordenVerwijderen