zaterdag 20 april 2013

Feesten (en zwijmelen)

Toen ik eenmaal de smaak van  scharrebakken (close dansen, schuifelen) en los dansen te pakken had en de twist en andere hippe moves wat na kon doen, waren feestjes wel leuk! Een van de eerste schoolfeesten vond plaats in de fietsenstalling, die met kleurige lampjes en zitjes wat gezelliger was gemaakt. Naast Chubby Checker was Chris Montez een hit, die veel werd gedraaid en o wat ging ik los!!!
Eerste keer dat ik door een jongen werd thuisgebracht en mijn eerste echte zoen kreeg ik in de portiek van ons huis. Eng en spannend. Lekker nog niet, dat kwam later pas.Ik was een ontdekkingsreizigster. Er lag een heel land om te ontdekken voor me. O baby do you wanna dance..........

11 opmerkingen:

  1. Dank voor dit swingende nummer. Ik wens je een goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke herinneringen en een leuk nummer, fijn weekendgewenst Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie herinneringen en een lied dat die altijd weer zal oproepen!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om hier Chris Montez voorbij te zien komen. Hij was voor mij bijna vergeten maar voor jou zitten er leuke herinneringen aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een lekkere swingende oldie. leuk hoor!
    fijn WE

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super swingende zwijmel. Leuk hoor. Echt een ouwetje.
    Groetjes
    Wil en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit blijft een geweldig nummer .Ik heb hem al eerder geplaatst en ja ook leuke herinneringen er aan
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk nummer. Echte jeugdherinneringen.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Plezante herinnering. Die delen m'n lief en ik al jaaaren.
    Fijne zondag. Liefs en groetjes Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vorige week had ik alleen mijn IPad bij me en kon ik de nummers die op blogspot-weblogs stonden niet beluisteren, dus vandaar dat ik een beetje laat ben, maar ik kom toch nog even langs...
    Heerlijk lekker swingen op dit nummer, mijn dochter staat hier nu helemaal uit haar dak te gaan :-), al is het van voor haar tijd of was ze nog heel klein, ze vindt het geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen