maandag 15 april 2013

Duimdag

Vandaag wordt vriend G. aan zijn oog geopereerd. Heb hem veel geluk en sterkte toegewenst. Het nare is dat pas binnen 6 maanden duidelijk wordt hoe het zicht zal worden. Complicaties in het geneesproces of niet. Kans dat het mis zal gaan is groot en dat bij een ander oog dat al heel slecht is na zo'n zelfde proces en de ziekte van Ménière erbij..... ik kan me voorstellen dat hij angst heeft voor de toekomst.
Met een andere vriend had ik bijna voorlopig gebroken, omdat die behoorlijk onheus aan de telefoon was gisteren. Maar hij voelde zelf al nattigheid en maakte zijn excuses.
Ben hard aan het duimen voor G.

5 opmerkingen:

  1. Wat moeilijk voor je vriend.Dat is lang afwachten,een half jaar. Goed dat je een luisterend oor hebt. groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeilijk! zeker omdat hij zolang moet afwachten of het resultaat goed is....
    Ik hoop dat alles goed komt.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat alles goed komt, inderdaad duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Writе moгe, thats аll І have to sаy.
    Lіterallу, it seеms as though уou гelieԁ οn
    the viԁeο to make уour рoint. Yоu obviоusly knoω whаt
    уoure talking аbout, why waѕte yοur intelligence on
    juѕt рosting νideoѕ
    to yοur site when уou coulԁ be giving uѕ ѕomеthing еnlіghtening to
    read?

    Mу page - Georg Ohm

    BeantwoordenVerwijderen