zaterdag 2 maart 2013

Zwijmelpost

Nogal eens trof ik een vriendje dat van schrijven hield en werden er vurige brieven bij mij bezorgd. Leuke, gekke, smachtende, boze, verdrietige en vooral veel erotische.
Leuk!!!!!!

 Mijn ouders respecteerden mij briefgeheim en ik heb ze jaren bewaard en af en toe overgelezen. Mooie tijden waren dat!
Na een zoveelste verhuizing kwamen ze weer in zicht, die vooral rode-oortjes brieven en besloot ik ze toch maar te vernietigen. Dit mocht nooit in andermans handen komen en waarschijnlijk waren de heren in kwestie inmiddels brave getrouwde burgers die dit moeilijk aan hun vrouw zouden kunnen uitleggen.
Het waren tijden waarin in de hormonen nog voor het opscheppen lagen en er veel ontdekt moest worden op dat gebied, dus fijn dat ik deze periode heb meegemaakt en ik denk dat de ex-vriendjes ook nog wel eens met een glimlach terug zullen denken.  Of die van mij hetzelfde lot hebben ondergaan? Ik kan me er niet meer druk over maken, heb geen partner die ondersteboven kan vallen.

12 opmerkingen:

  1. Sommige herinneringen moeten gewoon prive blijven ;-)

    Mooie muziek heb je vandaag gekozen!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk nummer bij jouw zalige herinneringen. Ieder heeft zo de zijne of hare. Mmmmmm.
    Bedankt en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In een detective zou dat materiaal voor chantage zijn.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie herinneringen bij dit mooie nummer. Ik raakte een beetje afgeleid door het spontane eentonige dansje op de achtergrond :-). Erg grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk nummer en geweldige herinneringen die blijven mooi :-D
    Je hebt gewoon een geweldige tijd beleeft dat neemt niemand je meer af ;-)

    Liefs en een fijn weekend Laura xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zwijmelen bij dit nummer uit mijn vroege tienerjaren. Ontzettend leuk dat je het geplaatst hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben je al zo oud? dat je Brian Hyland met Sailed with a Kiss kent? Wij ook hoor en de Sixties waren onze jeugd. Een geweldig nummer met een stuk sentiment. Ook een typische clip uit de 60's en de danspasjes waren heel normaal voor die tijd. Je krijgt de hartelijke groeten van ons, Albert en Mara, die elkaar dit jaar 44 jaar kennen en nog steeds bij elkaar zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties


    1. Ja, hoor, ik ben van 1948, dus deze was net in het begin van mijn puberteit een hit.

      Wat leuk dat jullie al zo lang bij elkaar zijn, dat heb ik niet gered met mijn vriendjes......
      Groeten terug!

      Vlasje

      Verwijderen
  8. Het nummer ken ik wel maar in 1962 kreeg ik zeker geen liefdesbrieven.Wat jammer dat je ze weggegooid hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik was toen nog niet geboren maar dit liedje ken ik uit mijn hoofd hoor....erfenisje van mijn muziekale vader ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke muziek, ook om mee te zingen :-) als ik allen ben hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja jammer dat je ze hebt weggegooid. Ik ben aan het opruimen en kwam er ook een paar tegen waarvan ik niet wil dat iemand ze ooit leest, zelf ken ik ze eigenlijk wel uit mijn hoofd. Ik heb er foto's van gemaakt en in een worddocument gezet met wachtwoord en als naam iets wat voor ons kenmerkend was en wat verder niemand weet. Hele goede ICTers kunnen het misschien wel openen maar mijn dochter weet dat er een paar -met o.a. wachtwoorden- beveiligd zijn en zal ze later deleten als ik het niet meer kan.

    BeantwoordenVerwijderen