maandag 4 maart 2013

Spring!!!

Ik spring een gat in de lucht, want de zon is er, en een blauwe lucht en het voelt een stuk zachter buiten. Al is het misschien maar voor een paar dagen, het is wel de kans om even bij te tanken van de grauwheid en kou. Zelfs ik kreeg er een beetje tabak van.
Was binnenhalen, was doen en buitenhangen een beetje tuin/terras rommelen, mmmmmmmm!!
Vanmiddag komt mijn voetzonereflex-vriendin, ook een fijn vooruitzicht en de scoot lokt ook voor ritjes, naar bv de kringloop en even door veld en beemd om te kijken wat er al aan lente waarneembaar is.
Weer een blij blogje dus, dat kan niet anders!

6 opmerkingen:

  1. Ik genoot vanochtend al. Want om kwart voor zeven gloorde al het eerste daglicht.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed he, eindelijk!!!!!ik spring hier ook een gat in de lucht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk he! Ik heb hier ook echt naar uit gekeken! Ik vind het nog wel een beetje fris, maar zeker van achter glas is dit al fantastisch, word er een stuk vrolijker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net even een half uurtje de krant in de tuin gelezen. In de zon. Heeeerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn hè, die zon. Ik geniet er ook mateloos van en echt een leuk nummer erbij uitgekozen.

    BeantwoordenVerwijderen