dinsdag 5 maart 2013

Lol in het leven

Gistermiddag kwam mijn vriendin om bij te praten en meteen mijn voeten en gestel een opknapbeurt te geven door een voetzonereflexbehandeling. Heerlijk weer.
Vandaag nadat de hulp en ik binnenshuis stof en vuil te lijf waren gegaan, heerlijk twee en een half uur in het zonnetje zitten lunchen en lezen. Nu helemaal rozig maar ozo tevree. Dit zijn de  hele goede dingen des levens.
Ook wat opgeruimd en geveegd en al wat gemijmerd over plannetjes voor de tuin, alles op kleine schaal vanwege mijn luttele krachten, maar het droomt zo lekker weg.

4 opmerkingen:

  1. Wat een weelde,die vrije tijd om zomaar in de zon te zitten. Hier nog eentje. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat de zon al niet voor een mens kan doen zeg... je krijgt spontaan er weer zin in!! Leuk te lezen hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook zo genoten vanmiddag in het zonnetje! Kop thee en een boek erbij, meer heb je niet nodig! Morgen weer?

    BeantwoordenVerwijderen