donderdag 21 maart 2013

laatste schaatsweekend

Vandaag begint het WK Afstanden in Sotsji. Het is over 4 dagen verdeeld, dus een lange seizoensfinale.
Ik ben al bezig met een soepje (pompoen, wortel, gember, rode linzen, oranje all over dus) en doe alle klusjes zodat ik er echt voor kan gaan zitten.
Het wielerseizoen is al begonnen, maar ik heb alleen met een half oog gekeken, De lol is er een beetje af voor me, niet alleen door de doping schandalen, maar er doen weinig renners mee die me echt aanspreken en de glans is er gewoon af. Misschien verander ik nog van mening in de loop van het seizoen, en ga ik wel de Tour volgen,. ik weet het nog niet.
De temperaturen buiten en de verdwaalde sneeuwvlokken zijn nog meer schaatssfeer dan lente-achtig.


3 opmerkingen:

  1. Een fijn weekend gewenst. Ik moet me aanpassen met v kijken met het schaatsen.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel kijkplezier. Ik kijk ook maar daarna mag het wat mij betreft wel over zijn met wintersport. Laat de lente maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen