zaterdag 9 maart 2013

KKKKKKKKKKKKKK

KKkkkkkanonnen, wat is het kkkkkkkoud!!
In de ijsregen met een ijswind toch, dik ingepakt, boodschappen gedaan. Was gewaarschuwd, want mijn weerapp gaf gevoelstemperatuur -8 op, met de waarschuwing; het is veel kouder dan U aangenaam vindt. Dat was geen woord teveel gezegd.
Maar gezien de verwachtingen wilde ik toch wat extra boodschappen in huis en wat potjes met bolletjes voor op tafel, pm me te herinneren aan de lente die echt wel komt. Groot verschil, van de week lezend buiten in de zon en nu gehuld in dekentjes en omslagdoeken bij de kachel.
Straks verplaats ik me ook nog naar het ijs van Heerenveen voor de wereldbekerfinales, maar dan is er een troostrijk soepje onder handbereik en ben ik inmiddels weer helemaal opgewarmd.

19 opmerkingen:

  1. Hmm, ik blijf maar binnen vandaag :)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahaha jij zegt het zo grappig....die deken en die kachel die zijn hier ook weer aanwezig hoor en ik pak straks de auto om even te kringlopen en bieben.....jammer want ik had me zo verheigd op het fietstochtje langs de lini.
    nou ja het zij zo, binnen is het ook gezellig :)
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is even wennen he! Ik weet nu,wat er hier nog aankomt.En heb ook wat houdbare groenten en extra fruit in huis gehaald. Mocht het gaan sneeuwen of ijzelen.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is echt voor de ijstijd ;-) Zelfs wij hebben dit nummer niet meegemaakt. Jij wel Vlasje? We betwijfelen het. Past wel in de lijn van Zwijmelen op Zaterdag. Fijn weekend en lieve groeten van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een zalig nummer is dit toch, mijn ouders waren dol op Bing Crosby en Doris Day, dus heel vaak gehoord. De cover van Michael Bublé is ook geweldig!
    Ik ging echt weer eens terug in de tijd, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zwijmelen met Bing Crosby en Doris Day. Leuk nummer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is inderdaad vies koud buiten en nog zeiknat ook, bah! De lente heeft zich even weer verstopt.
    Alhoewel ik ook wel binnen wil blijven, toer ik vanavond ook naar Heerenveen, niet voor het ijs maar voor het theater aldaar.

    Mooiiie muziek trekt ons dan wel door de kou heen he?

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lijkt wel herfst buiten, bah! niets aan.
    Maar dit liedje geeft toch een klein beetje warmte ;-)
    Fijn weekend
    Liefs -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je gedaan Vlasje om 35 keer bij ons te reageren??? Kijk maar even, want anders denk je dat het misschien een grap is.
    Leg ons eens uit als je wilt. Graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja 't is wat hoor; vorige week volop lente en nu zit ik met een omslagdoek over mijn trui. Heerlijk nummer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mij krijgen ze ook niet buiten vandaag! in een warm badje duiken en nadien wat Spaans studeren met zachte muziek op de achtergrond. een echt zwijmeldagje dus ;-) !
    groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk nummer en twee geweldige personen, zowel in zang als in films dank je,

    fijn weekend Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Doris Day heb ik ook nog op mijn lijstje,mijn moeder was helemaal weg van haar.

    Het troostrijke soepje staat hier ook te pruttelen en wij gaan ook het schaatsen bekijken.Que Sera Sera zullen we maar zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ot;Blogger was vast van slag door zoveel keer de reactie te plaatsen,kan gebeuren toch?Je hebt in ieder geval wel gereageerd.

      groetjes Dieneke.

      Verwijderen
  15. Leuk dit nummer ,heerlijke luister muziek
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk nummer ..... zeker die klarinet als tussenspel. Een prachtig duet wat mij een warm gevoel geeft. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt een zwijmelnummer! Bij ons was het niet zo koud, alleen veel regen!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen