dinsdag 26 maart 2013

Jeuk

Mijn handen jeuken om wat in de tuin te gaan werken en ik doe ook wel wat, een beetje harken en opruimen (als de wind alles niet weer terug blaast....), maar het is nog geen fractie van wat ik wil. Steeds vlucht ik weer naar de warmte van de kachel.
Morgen zijn de bioboodschappen aan de beurt en ik plan ook een bezoek aan de A.ppie die wat verder weg ligt. Dat zal wel genoeg kou voor één dag zijn. Maar steeds kijk ik hoopvol op diverse weersites; ze zijn het niet met elkaar eens; de één zegt dat het de eerste tien dagen niet erg opschiet met de temperaturen, de ander ziet wel degelijk een geleidelijk stijging van de thermometer.
En ik; ik verlang naar buiten!

4 opmerkingen:

  1. Ik hoopte,dat het onkruid dood ging door de vorst. Maar nee,helaas niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie weet hebben we dan dit jaar minder ongedierte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit gevoel ken ik nog toen ik nog niet met pré-pensioen was en ik na een paar dagen werken heerlijk bezig kon zijn in onze tuin. Gelukkig hebben we hier in Spanje geen tuin meer ;-) Wel andere leuke dingen.
    Groetjes Mara

    BeantwoordenVerwijderen