vrijdag 15 februari 2013

Wierrook, tingeltangel en snert

Gisteren hoorde ik steeds een vreemd geluid nadat ik de pc eindelijk aan de praat had. Ik dacht dat er een commercial met geluid op een van de geopende sites zat, maar kon het niet vinden.
Toen ik na mijn klussen lekker in bad was geweest, stond een van de bezoekers van gisteren voor de deur, of ik wat had gevonden? Ik keek in vraagtekens terug, geen idee wat de man befoelde. Bleek zijn mobieltje uit zijn broekzak tussen de kussens van de stoel gegeleden te zijn.
Hij had me ettelijke keren gebeld om te vragen of het ding bij me lag, maar ik nam het ding niet op. Nee, dat geluidje, bleek dus van het verloren mobieltje te komen, gesmoord door de kussens van de stoel had ik het geluid niet geassocieerd met een telefoon.......
Opgelost dus.
Later kwam de buuf een kom snert brengen en  een koperen chinese wierrookpot (uit de inboedel van haar naar een wooncentrum vertrokken moeder). Nou, avondeten verzorgd, een leuke aanwinst voor in huis en een man blij gemaakt met zijn telefoon en een rare tingel verwijderd zonder de pc te slopen!

7 opmerkingen:

  1. Hi,hi prachtig verhaal!
    Leuke kadootjes kreeg je van je buuf!
    heel veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pracht-verhaal.Dat verwacht je toch niet in je bank.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eind goed, al goed.
    Doe je morgen mee met zwijmelen op zaterdag en stuur je mij je linkje?
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha lekker suf van die telefoon. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whoeps, maar goed dat het de pc niet was hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk van de buuf, die kom snert.

    BeantwoordenVerwijderen