vrijdag 8 februari 2013

Wazzeweer

Zo, een beetje wankel, maar weer in goede doen.
Had opeens een hele heftige en pijnlijke blaasontsteking, maar heb hem eronder gekregen! Grote dosis vitamine C (5-6x1000 mg) ,Ibuprofen (die ik op het moment toch al slik voor een pijnlijke heup, Solidago en veel vitaminerijke thee en sap (cranberry, blueberry, goji, wortelsap, appel, etc) het heeft de truc gedaan! Dus deze keer geen antibioticakuur, waar ik lichamelijk toch altijd een opdonder van krijg, maar grotendeels puur natuur.
Door slecht slapen, pijn en flinke koorts was ik gister echt ziek, maar vannacht sliep ik alweer goed en nu ben ik aan het uitdeuken, dwz, rustig, veel drinken, vitaminerijk en licht eten en drinken. Dan heb ik het zelf binnen 24 uur weten te klaren!
Ik vertrouw meer op het zelfhelend vermogen van het lichaam, dan meteen naar paardenmiddelen uit de Farmacie te grijpen. Mijn lijf heeft al genoeg troep te slikken gehad.
Nu kan ik weer wat funktioneren, al doe ik het kalmpjes aan.
Vanmorgen helpt mijn hulp al en veel meer hoeft er niet te gebeuren, weekend voor de deur en maandag een hopelijk geheel vernieuwd Vlasje!
Dank voor de lieve en steunende woorden.

6 opmerkingen:

  1. Wat vervelend joh!! Gelukkig dat het is gelukt met natuurmiddeltjes… Ik ben daar ook altijd meer van dan direct antibiotica, zeker sinds de dokter me een keer verkeerde had voorgeschreven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat je op je zelfkennis kan en mag vertrouwen. Goede dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed toch dat zelf "dokteren"van jou.Knap lekker op met al je gezonde middeltjes. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap opgelost zonder antibioticum. Beterschap en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig lichaam hebben we toch. Het kost moeite, maar zo kom je er wel.

    BeantwoordenVerwijderen