donderdag 14 februari 2013

War of things

Nou ja, waarom? De pc wilde niet opstarten na gister bij het afsluiten geupdate te hebben. Via opstartherstel, diverse malen, is het gelukt, maar dat koste een uur!
De waterkoker, een Tomado, heeft al vanaf het begin kuren en wilde gistermiddag en vanmorgen niet aangaan. Er is iets mis met het aanschakelcontactje, heel lastig, dus toch maar een pannetje water gekookt voor de broodnodige ochtendthee.
De dringende  on-line bestelling van kattenvoer/kattenbakvulling, wilde diverse malen niet lukken omdat Ideal steeds niet wilde.....
Opstand der apparaten!
Enfin ik besluit me niet kwaad te maken of te ergeren (lukt niet echt) en toch maar met de dag te starten met wat wel kan; een begin gemaakt met de koelkast.......
Dus één planchet klaar. Niet veel maar ook kleine opruimklusjes links en rechts in de kamer/keuken gedaan terwijl ik moest wachten op positieve aktie van de pc.
Op de tv (maar aangezet om toch even bij te zijn wb het nieuws en  we zijn officieel  in recessie( vreemd he, iedereen heeft minder te besteden, dus alles stagneert, een logisch gevolg van het huidige beleid).
Nou ja, ik leef al jaren van een krappe beurs, dus veel verandert er niet voor mij.
Het was gister de dertiende, niet vandaag toch?

Zullen we dan nu maar weer gewoon gaan doen?
Doorgaan met ademhalen en soberheid troef.

3 opmerkingen:

  1. Ach Vlasje, wat vervelend allemaal! maar je hebt het weer allemaal
    opgelost....Hier zijn ook een paar toestellen stuk gegaan...ik was toch
    juist aan het opruimen....een goed moment om even na te denken of ik deze apparaten kan missen of vervangen door iets anders.....Gelukkig kon je je thee nog maken ;) en is je peecee terug ok....want anders
    moest ik je steeds positieve berichtjes (ook al heb je het niet makkelijk) missen en dat zou ik heel erg vinden.
    Heel veel liefs en hopelijk gaat het de rest van de dag beter.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel mensen kunnen iets van jouw financieel beleid leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zal de Anti-Valentijn zijn geweest. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen