donderdag 14 februari 2013

Toch mooi!!

Inmiddels de koelkast schoon!!
De waterzetter begon spontaan te werken.....terwijl ik thee dronk in de kamer hoorde ik hem opeens ruizen. Soms hebben dingen een eigen wil, lijkt het wel.
De bestelling van het kattenvoer is de deur uit en ik luister via 3 voor 12 luisterpaal naar de nieuwe Nick Cave, die bloedmooi is.
Straks een uitgebreid bad en nog wat kleine klusjes en ik hou het voor vandaag voor gezien.
Toch tevreden na een beetje slechte start vanmorgen!


4 opmerkingen:

  1. Ik hoor je hier helemaal weer spinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is lang geleden dat ik Nick Cave hoorde zeg....eerste vriendje was helemaal wild van oa Nick Cave. Na de break-up kon ik het niet meer horen, dat snap je wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Juweeltje die nieuwe Cave !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat de dag toch nog positief eindigt en de apparaten zich (voor voorlopig) weer in het gareel hebben gevoegd.

    BeantwoordenVerwijderen