maandag 11 februari 2013

Klapper de klapper

Koud............brrrrrrrrrrrrrrrr!! Gistermiddag kreeg ik het opeens erg koud en ja hoor, steeds het gevoel een grote plas te moeten, terwijl er op de wc niets of weinig komt. Was die nare blaasontsteking toch teruggekomen.
Vanmorgen dus maar een potje bij de huisarts ingeleverd en er is een kuurtje (geen EPO) onderweg van de apotheek. Jammer!!
Het was buiten ook hartstikke koud, want de oostenwind blaast ongenadig. Een pijamabroek onder mijn gewone broek en alle mogelijke lappen en vesten om me heen gedrapeerd en zo naar de huisarts en op de terugweg even een paar boodschappen gehaald.
Nu een warmwaterzak op de buik en lekker een beetje wegdoezelen onder een dekentje.
Ach, echt erg vind ik het niet en ik ben tenminste niet zo ziek als bij de eerste aanval van dit virus of de bacteriën( watever). 
Het is wel koud maar niet besneeuwd hier, dus goed begaanbaar, al trekt de kou niet echt.
Omdenken:  het is koud en ik heb een goede smoes om lekker bij de kachel te blijven met een lekker boek. 
De vriendin waar ik morgen naar toe zou gaan komt naar mij toe en trouwe hulp M is er morgenochtend om me te vertroetelen, dus je hoort me niet mopperen!




8 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat je je blaasontsteking niet zelf hebt kunnen bedwingen. Gelukkig is daar dan toch de hulp van de huisarts. Beterschap en leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfs zonder blaasontsteking zit ik al de hele dag te bibberen. Handen en voeten worden niet meer warm. Waardeloos.
    Sterkte en beterschap, Vlasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer Vlasje. Maar je bent toch even buiten geweest.Ik hoop,dat je kuur snel aanslaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap, lief Vlasje en mooi om te lezen hoe je 'omdenken' in praktijk brengt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap! Lekker op de bank genieten van een mooi boek.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar dan wel weer een fleurig muziekje.....beterschap hoor x

    BeantwoordenVerwijderen