zondag 17 februari 2013

He's the greatest

Ja, dit weekend is het mooiste kampioenschap van het jaar weer; het WK Allround, en wart doet Sven het weer goed. Ireen vergeet ik niet, die is stralend en erg goed, maar Sven dat is een klasse apart. De man lijkt in staat om op de lange afstanden te doen wat hij wil, waarbij ik steeds het gevoel heb dat er nog steeds ruimte zit. Hij stapt na een 5 km in supertijd, al binnen 10 minuten op om naar de kleedruimtes te gaan, wetend dat niemand zijn tijd kan benaderen. Andere rijders zijn na een kwartier nog amper in staat om te praten, maar Sven is alweer redelijk fris en fruitig. Mooi man!!
Ik had weer zelf biokippensoep met Oosterse touch gemaakt, griesmeelpuddinkje toe en genieten maar! Vanmiddag mag ik weer!!

Op het zwijmelblogje met Eloise van Barry Ryan is nogal gereageerd;
Ter verstoring van de illusie; Het was nogal een onderdeurtje (de blonde jongen danst op zijn knieén , waarschijnlijk om deze lengte niet te benadrukken). Hij treedt nog wel eens op en ziet er nu zo uit (veiligheidsriem om?);

2 opmerkingen:

  1. Leuk om te vergelijken. Het klinkt nog steeds prima. Ik heb jouw link van YouTube doorgestuurd naar Minoesjka.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die man heeft vast als embryo al schaatsbewegingen gemaakt.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen