woensdag 13 februari 2013

Gat in de dag

Oei, wat heb ik geslapen, zeg! Tot over 9 uur vanmorgen wat betekent dat ik een uur of 11 heb geslapen. Heerlijk voor een keertje. Als ik niet fit ben of een beetje slaaptekort heb, geef ik daar ook aan toe als het even kan.
Ik voel me inderdaad verfrist! En dan kom je beneden en staat er een megavaas met narcisjes te stralen (gekregen van de vriendin die gisteren kwam) en is de dag enorm goed begonnen. Daarna zelf, warm ingepakt,  de bioboodschapjes gehaald en genoten van het zonnetje dat dankzij weinig wind, echt prettig voelde.
 De blaas voelt alweer normaal aan en zelfs de heup reageert positief op de antibiotica, een plezante bijwerking dus ditmaal.
Op het programma staat; de koelkast , desnoods in etappes,een grote beurt geven en vele kleine klusjes die de laatste week bleven liggen. Ook morgen staat daarvoor, zodat ik het bezig zijn rustig kan opbouwen en toch het gevoel krijg een beetje nuttige arbeid te verrichten in plaats van alleen maar halfbakken op de bank hangen.
Misschien tussendoor al een dvdtje bekijken van Deepak Chopra en genieten van de rust in mijn huisje. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen