dinsdag 22 januari 2013

Thuiswerken

Nu ik ingesneeuwd ben ( kan de deur wel uit, maar durf niet), vermaak ik me prima binnenshuis. De PC wordt eens goed onder de loep genomen en ik heb alsnog mijn Favo browser Firefox weer goed aan de praat. Chrome dient nu als reservebrowser bij moeilijkheden.
Boekjes erbij, oude computerbladen en de tablet  stand by om dingen op te zoeken, als de desktop uit is, of staat te updaten of downloaden. Heerlijk om alles naar eigen hand te zetten, en weer eens nieuwe mogelijkheden uit te testen.
Af en toe een oude aflevering van het een of ander bekijken of beluisteren en hup, alweer een aantal muur voorbijgevlogen.
Het lijf wordt verwarmd met stevige en verwarmende winterkost en dranken.
Buiten sloven buurmannen zich uit om de stoep begaanbaar te maken, ook de mijne, en in de tuin zijn af en toe kramsvogels en veel merels en mezen te zien.  De katten zijn blij met de warmte en mijn hulp maakt me het leven ook makkelijker.
Alles heeft zijn goede kanten....

2 opmerkingen: