donderdag 24 januari 2013

PC-gestoei.

Binnen zitten is meteen binnen klusjes afdoen. Zoals ik al meldde, ben ik met de PC in de weer en daar ben ik nog mee bezig. Fine-tunen, backuppen, nieuwe mogelijkheden verkennen, opruimen. Wat dat betreft ben je eigenlijk nooit klaar. Omdat het ook zo leerzaam is en uiteindelijk goede resultaten oplevert, is het aangenaam om te doen.
Zinnig tijdverdrijf!
In mijn levensfilosfie past ook; gebruik maken van omstandigheden en mogelijkheden in plaats van verlangen naar dingen die er niet zijn. Zo leef ik in vrede met mijzelf, mijn lijf en de wereld.
En ja, dan ben ik maar een blije muts, het voelt in elk geval heel goed aan.



8 opmerkingen:

  1. Heb gisteravond even de moeite genomen naar Dyzack te kijken en te luisteren. GEWELDIG. Dankzij jouw pc-klusjes maakte ik kennis met deze getalenteerde man. Zo is jouw zinnig tijdverdrijf ook voor anderen heel zinvol. Bedankt Vlasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deel je alle handige tips ook met ons? Misschien een puntenlijstje met weetjes over het opruimen van je pc?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Duplicate finder is een goeie en gewoon bij je programma's kijken wat je echt gebruikt en de rest eraf. Mail en andere opslagplakken (downloads) doorneuzen en weggooien wat onnodig is. Handwerk grotendeels. Menu Start is ook een ding wat wel eens opnieuw bekeken mag worden.
      Op internet zelf kun je ook veel tips vinden.

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Nee daar snap ik inderdaad niets van. Maar met al jouw lezers die gaan kijken en luisteren krijgt ie er misschien ineens heel veel fans bij?

      Verwijderen
  4. Wat heb jij toch veelzijdige talenten.Geniet van je klusje (en een zonnetje door de ramen?) Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijken naar wat je wel hebt en kunt en niet naar wat niet is... Ik ben van nature ook zo'n blij ei! Fijne dag! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat kan zo op een tegeltje Vlasje!

    Hier dus een pc analfabeet die laatst de pc moest ontdoen van een virus, uuuuuren bezig geweest ,maar het is gelukt. Wat voelde ik me stoer zeg ;)

    BeantwoordenVerwijderen