woensdag 30 januari 2013

Mooi man!

Vanmorgen eerst de pc verbonden met andere speakers, de versterker heeft ws de geest gegeven. Er is nog een stereoset op reserve, maar dat aansluiten is wel even een klus. Komt wel. Voorlopig kan ik gewoon luisteren.
Toen de ODINspullen gehaald, geeft altijd een rijk gevoel als alles weer op voorraad is! Enn weer heerlijk naar buiten!
Thuis spullen opgeborgen en ontbeten met gierstpap met van alles erin. MMMM.
Ondertussen de aflevering van gisteren van Joris Showroom bekeken en o, wat was dat weer mooi. De taalwever en de waddenschiklder waren prachtig, maar helemaal geweldig waren de twee oude broers die samen ouderwets boerden en woonden. Spreken was voor hen zilver en zwijgen goud. Joris moest zich in alle bochten wringen om meer dan Ja als atwoord te krijgen. Het was zo absoluut mooi, zo zen, terwijl deze mannen waarschijnlijk geen idee hebben wat Zen betekent.
Meteen maar de gemiste aflevering van Tegenluicht bekeken over nieuwe economische initiatieven zoals ruilkringen en Thuisafgehaald. Prachtig en hoopgevend!
Ik zit weer te spinnen van tevredenheid, want er is zoveel de moeite waard in dit leven!
Nu is wijlen de  heer Tim Buckley (ja de vader van ook al wijlen zoon Jeff) hier te horen en droom ik weg bij zijn muziek die zo goed bij mijn stemming past. . Opruimklusjes worden eindelijk gedaan en ik voel me zeer gelukkig dat ik zo nog mag leven. En dit is geen gezwatel van een mens met een overdosis Prozac, maar oprechte vreugde.

5 opmerkingen:

  1. Gelukkig bestaat dat nog,oprechte vreugde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prozac was nog niet in me opgekomen. Gelukkig ben jij al een blije gup van jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heeft Marja zo treffend gezegd, hoef ik niks aan toe te voegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een rijkdom he als de Odin-spullen er weer zijn. Ik geniet iedere week van mijn goed gevulde groente- en fruitschalen- en manden. Inderdaad wat zijn we rijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey die Tegenlicht-docu klinkt interessant, die ga ik ook opzoeken! Dank voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen