maandag 7 januari 2013

Mazzel

Na een natte ochtend, goed voor wat opruimklusjes,  droogde het toch wat op, zodat ik met de scoot erop uuit besloot te trekken. Eerst naar de mensen die me afgelopen week zo lief opvingen toen ik met een lege accu stond. Ik had een mooie kaart en een tasje met twee potten narcissen die ik er aan de deurknop hing.
Toen door, via de buitenrand van de stad naar de kringloop. Laat daar nu de kleding vandaag voor 1 euro per stuk verkocht worden!  Vond drie lekkere blouses , een met lange, een met driekwart en een zonder mouwen. Bovendien nog een geinige coldas (pluizig paars) en drie mooie gele kommen (niet nodig, maar ik ben een sucker voor mooie kommen). In de stad even bij de fietsenmaker langs geweest voor....... naaimachineolie. Ik kreeg onlangs een oude naaimachine uit een huisopruiming, die het goed doet, maar wel gesmeerd moet worden. Nergens olie te krijgen, ook de stoffen/naaimachinewinkel had het niet voorhanden. Op internet ontdekte ik dat het gewoon bij de fietsenzaak te krijgen is en ja hoor!
Geheel tevreden thuis gekomen voor een lunch, waarna ik afwaste, de kattenbak verschoonde, de grijze bak naar het leeg-punt (voor mij een hele tippel) gebracht en een bad genomen. Ook nog jummie gekookt en gegeten, deze dag was vruchtbaar!

6 opmerkingen:

  1. Wat een koopje ,je kleding. Dat geeft zo'n voldaan gevoel. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief van je om dat kaartje en die narcissen te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeie oogst, wat heb je gegeten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een soort risotto van Bulgur, met wortel, prei, paprika ui en knoflook, met kerrie en een falafelburger erbij. toe zelfgemaakte chocopudding (eikelcacao, sojamelk, maizena, chiazaadjes en kokosrasp)

      Verwijderen
  4. Dat is nog eens leuk winkelen. Geniet van jouw aanwinst.

    BeantwoordenVerwijderen