vrijdag 11 januari 2013

Joho and a bottle of ...uhh...,.water

Nee, rum zullen we maar niet doen, maar dat joho wel; de APK was weer ok. Nog steeds extra controles ivm bloedstollingsprobleem vorig jaar, alhoewel dat nu weer ok lijkt. De suikerwaardes waren zelfs super goed, dus ik doe het blijkbaar toch wel goed, met mijn meer intuïtieve aanpak.  In mei weer terugkomen, maar als de uitslagen zo goed blijven, hoor je me niet mopperen. Ik schijn een mirakel te zijn........
Meteen even wat boodschappen gehaald en de erwtensoep gestart. Dit weekend EK schaatsen, dus ik ben zoet, en met soep is het feest compleet.
Hoef nu geen deur meer uit en kan lekker in mijn warme huisje met de leuke dingen des levens volop aanwezig een heerlijk weekend tegemoet zien.

6 opmerkingen:

  1. Jij hebt gewoon negen levens... :)
    Geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker genieten dit weekend dus... veel plezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is goed nieuws, fijn voor je. Geniet van het schaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed,het resultaat van je eigen wijsheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk bericht. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met dit goede nieuws! En een heel prettig schaatsweekend!

    BeantwoordenVerwijderen