woensdag 2 januari 2013

Herstart

Vaak heb ik mezelf opnieuw moeten herdefiniëren, na de kindertijd, als volwassene, als geliefde, als alleenstaande, met trauma's en weer geheeld en voor en na de kanker. Ook de brand was zo'n scheiding in mijn leven; er is veel dat voor mij zich vòòr of ná de brand afspeelt.
Deze twee nummers symboliseren dat.  
 Het mooie is, dat het niet altijd slecht is geweest, zo'n ingrijpend moment, als je naderhand terugkijkt. Ik realiseer me steeds weer dat ik de kracht in me heb en de mogelijkheden in me, om als een Feniks uit de as te herrijzen.  En dat voelt zo powervol!
Eigenlijk heb ik daardoor in één leven al vele levens geleefd.

7 opmerkingen:

  1. Ik kan helaas de twee nummers niet aanklikken, maar heb het afgelopen jaar meegelezen, zoals je weet en weet hoe krachtig en vooral veerkrachtig je bent!
    Gelukkig 2013!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veerkrachtig is natuurlijk geen echt goed woord, ik bedoel hoeveel veerkracht je hebt....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herken dat voor en na gevoel heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij kent je eigen kracht. Dan heb je bevestiging van buiten niet nodig. Dat lijkt me vrijheid. groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sta echt in bewondering voor jou! Ik hoop in 2013 nog veel te
    mogen komen lezen....jij zet me regelmatig terug even met de
    voetjes op de grond...dankjewel daarvoor!
    Een heel fijn 2013 wens ik je graag toe!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die fenix zag ik gisteren bij Harry Potter ;-) Gelukkig nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoewel de omstandigheden en aanleidingen niet altijd even leuk zijn is het helemaal niet slecht om jezelf regelmatig opnieuw uit te vinden. En daarbij neem je altijd je eigen kracht mee die naarmate de tijd verstrijkt steeds sterker wordt.
    Ik wens je een heel goed 2013.

    BeantwoordenVerwijderen