vrijdag 21 december 2012

Verzoeknummer

Dit ben ik, op mijn achttiende, klaar voor een feestje met Lief 1, die later overleed.
Mijn printer/scanner was niet meewerkend, dus via een foto van een foto, maar wel redelijk duidelijk. En ja, ik straal hier. Deeply in love.
Het was in mijn eerste baan, als burger op de administratie van de luchtmacht.Drie jaar werkte ik daar.  Heel veel dienstplichtigen en andere mannen, veel feestjes, dus wat dat betreft een leuke tijd
 Ook qua werk leerde ik veel; goed archiefwerk doen, nauwkeurigheid en
dat ik er wel goed in ben, maar er niet veel aan vind. Het is niet mijn passie, administratie. En typewerk vind ik ronduit strontvervelend, waardoor ik ook veel fouten maak. De pc is een uitkomst, omdat je alles makkelijk kunt corrigeren.Ook is de militaire hiërarchie niet iets dat me past. En de luchtmacht was een stuk democratischer dan de Landmacht of de Marine en toch steigerde ik. 

8 opmerkingen:

  1. Je bent een mooi, dromerig meisje. Enige foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Een koppie dat past bij je verhalen. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja .kan me voorstellen dat je "goed in de markt "lag.
    Mooie hoor en zo puur.
    Goh een kabouter bij defensie.Wat een cultuurverschil.
    Heb je dat daardoor ook geleerd ? Daar mee omgaan ?
    Goede inkeer tijden deze tijd .En alle goeds. Maamke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty, krijg meteen zin om m'n haar te knippen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto, mijn beeld van jou klopt aardig :-)
    Je straalt scherpzinnigheid uit met een bedachtzame blik.
    Een mooi en boeiend portret van jou om naar te kijken!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie vrouw zeg!
    Fijne tijd toegewenst de komende 2 weken.

    BeantwoordenVerwijderen