zaterdag 22 december 2012

Top 2000

Waarom ik in deze periode opeens naar aanleiding van de top 2000  en af en toe een stapje erbuiten, ben gaan schrijven?
Het is een leuke manier om de herinneringen die getriggerd worden door muziek, eens aan het papier toe te vertrouwen.Zo leren anderen mij beter kennen, en heb ik eens wat dingen echt aan het papier (digitaal) toevertrouwd.  De laatste jaren verkeer ik in de Top2000 tijd in stilte en doe dus niet live mee, maar dat haal ik echt wel in op een tijdstip dat me past. Nu is dat dus al van te voren.
Automatisch komen er hele delen van mijn vroegere leven in beeld, en ook dat past wel bij een jaarafsluiting. Ik heb er in elk geval veel lol in. De kerst/nieuwjaarperiode zelf zal ik meer in het heden zitten, door mijn inkeer en stilte. Ook heel mooi en net zo nodig. En dat vult elkaar meteen mooi aan.  En zo ga ik van het terugkijken via stilte naar het licht dat in mij en in iedereen schijnt.
Omstreeks 7 januari 2013 ben ik weer "live"op mijn blog.

4 opmerkingen:

  1. Ik vond het echt leuk,om jouw "geschiedenis"te lezen. Maar ook een stuk van die tijd terug te zien. Het haalde bij mij ook herinneringen op. Goede stille dagen.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor alle mooie verhalen. Geniet van je retraite.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van de stilte en de rust en tot volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb tussendoor niet veel gereageerd maar wel genoten. Geniet van je rust en tot volgend jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen