donderdag 6 december 2012

Pecunia

Vandaag en gisteren mooie berichten gehad; bijna 100 euro terug van gas en 300 van licht. Dat is mooi!  Ook krijg ik nog geld van het CAK en de gemeente en de verzekering terug, dus ik eindig dit jaar als een rijk mens!!
Wat ik ermee ga doen? Ik heb wat boeken besteld en de rest gaat keurig op mijn spaarrekening om mijn geslonken buffer weer aan te vullen. Mocht er een apparaat stuk gaa, de eerste tijd, dan is dat nu helemaal geen probleem.
Ik voel me een beetje Dagobert Duck! Geld is niet erg belangrijk voor me, maar  het tekortkomen kan wel een lelijk probleem opleveren.

8 opmerkingen:

  1. Mijn mond viel letterlijk open bij het lezen van je teruggaves. Wat ben jij zuinig geweest met energie!Geniet van je boeken Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier krijgen we ook geld terug van energie deze maand en in januari de dertiende maand. Ik ga deze niet aflossen op de schuld, maar weg zetten voor idd een apparaat oid. indien nodig. Mooi een bodempje voor 2013:)
    Ook krijgen we geld vanwege feestdagen/verjaardagen van familie en dat reserveer ik dan voor de carnaval dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gedaan, geniet van je mooie nieuwe boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat je dan geen zorgen hoeft hebben over je buffer. Geniet van de boeken!

    BeantwoordenVerwijderen