donderdag 27 december 2012

Hobbeltjes

Dank dank dank voor alle lieve Kerst-, Nieuwjaars-- en verjaardagswensen!
Inmiddels ben ik al een paar dagen aan het proberen de stilte in en om mezelf te vinden en daar wordt heftig in gesaboteerd! Toch een uitnodiging voor een Kerstdiner, die ik zo vriendelijk mogelijk afsloeg.
Toch een enkel bezoekje (sommigen zie ik graag, dus ik klaag niet), wat telefoon en andere buitenwereldse geluiden. Vanmorgen, even naar de stad voor mijn Odintas en bij terugkomst een kabaal van hier tot overmorgen! De buurman liet een houtkachel plaatsen, aan mijn kant en er moest behoorlijk worden geboord en gebroken. Maar de rust is weer terug en ik lees en knoei wat met papier en stiften en lijm en vermaak me uitstekend. Zie op mijn blog dat ik de 200.000 blogviews ben gepasseerd ( wat een enorm aantal!) en lees af en toe wat nieuwskoppen, weerberichten en mail.
Geen tv en geen radio, geen muziek luisteren , maar nadenken, mediteren, gezond eten, luieren, met de katten vrijen en de geest laten waaien.
Maar voor een ieder die dit leest en voor 7 januari wilde langskomen:

4 opmerkingen:

  1. Maak je geen zorgen. Den Helder ligt niet echt op onze boodschappenroute. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi...misschien als we weer een keertje naar Texel gaan met Pino, maar dat kan nog wel even iets langer duren... Geniet lekker verder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iedere keer ben ik benieuwd of ik jou al eens tegen gekomen ben, het zou zomaar kunnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je een bordje "stilte,niet storen"voor je raam hangen? Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen