donderdag 27 december 2012

Blokker

Met een schoolvriendin bezocht ik één van de twee live concerten die The Beatles ooit gaven in Nederland. Een kostbare herinnering.
Ze hadden toen nog niet zoveel hits gehad en de grootste was zeer zeker; I want to Hold your Hand.
Jammer dat door het gegil weinig te verstaan was. Ik gilde niet, keek met verbijstering om me heen naar de hysterische jongens en meisjes; flauwvallen, gillen, in de balken van de veilinghal klimmen. Het was een giga spektakel Hier hoor je I saw her Standing there, met sfeerbeelden.

2 opmerkingen:

  1. Toen liep ik stage bij gehandicapte jongeren.We keken naar het optreden op tv. De krukken vlogen door de lucht. Ook zij waren compleet hysterisch. groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ik even blij dat ik daar niet tussen stond.

    BeantwoordenVerwijderen