zaterdag 10 november 2012

Seizoen geopend!!

Het schaatsen is weer begonnen. Dit weekend het Nederlands Kampioenschap Afstanden, waarbij meteen de startplaatsen voor de komende Wereldbekerwedstrijden werden verdeeld.
Het deed me goed dat Sven Kramer, ondanks een blessure aan de rug, meteen een gouden plak wegsleepte met een mooie tijd. Wat is dat toch een geweldige kampioen.
Ook good old Irene Wüst deed het prima. Ook hebben we op de korte afstanden goede atleten, dus het komende seizoen kan weer mooi worden. Wat ik wel gek vind; dat het nu al volop begint en doorstroomt tot eind maart. Dat is een ontzettend lang seizoen voor de sporters en de kijkers.  Maar ik zal erbij zijn, thuis op de bank, met tv, tablet en pc en soep en andere winterse genoegens.

7 opmerkingen:

  1. Ik vind het plaatje van de schaatsende pinguïn echt goud! M'n dochter is gek op pinguïns en dat moet ik haar zeker even laten zien.

    Het is inderdaad een lang seizoen en ik kan ook niet ontkennen dat mijn eerste woorden, gisteren bij het zien van de eeste wedstrijden, waren: begint dat gezeik nu al weer?! Tja, smaken verschillen (de man vindt het wel leuk) en iets meer subtiliteit zou me ook niet misstaan....ik wens je veel plezier dit seizoen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op http://www.animatiesfunplaatjes.nl/ kun je veel pinquins vinden. Veel plezier met dochter!

      Verwijderen
  2. Dat dacht ik al,toen ik gisteren het journaal op een andere zender zag. Geniet ze! Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn weekend gewenst, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geniet met je mee, want ik kijk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier nog iemand die geniet van het begin van het seizoen. Maar ik volg alleen de NK's, EK's en WK's. Het hele worldcupgedoe kan mij gestolen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb helemaal niks met schaatsen, maar de gezellige kneuterigheid die jij eraan beleefd straalt je blogje uit.
    Heel veel plezier met kijken!!

    BeantwoordenVerwijderen