woensdag 14 november 2012

Pech

Van de ODINtas werd ik niet echt blij, oké, snoeptomaatjes en uien, altijd goed, appels en kiwi, ook welkom, maar bloemkool en andijvie, nou nee. Andijvie eet ik alleen rauw en dan is het snel teveel, zo'n kropje en ik had de vorige ook al over 14 dagen uitgesmeerd. Deze is dus naar een buurvrouw gegaan. De bloemkool gaat naar mijn lieve hulp, waar ze er wel raad mee weten terwijl ik er van gruw.
Enfin, ik had snijbonen, prei en courgetttes bijbesteld, dus ik kom er wel de komende week.
plaatjes van het www
Meteen een stel haaknaalden gekocht bij de WIBRA à 69 cent per stuk en twee bollen paarse wol voor mijn groeiende omslagdoek.
Nog even een tip voor medebloggers; heb je last van vastlopers bij bv facebook, of afbeeldingen op Google , kijk eens bij je programma's of je iets van SweetIM hebt geinstalleerd( Smileys enzo voor soc media), dit is ws de boosdoener. Het kost veel moeite om het te deinstalleren en dan moet je ook echt alles van je pc afsmijten dat je kunt vinden. Wat een rotprogramma, het komt er sluipenderwijs op en je krijgt het bijna niet weg, en verstoort veel.

9 opmerkingen:

  1. Op Chrome heb ik de advertenties uitgechakeld.
    Tegenwoordig kan ik niet eens meer normaal bloggen en ook de zoekfunctie linksbovenaan is onbruikbaar geworden.

    Heb je hiervoor ook tips?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had deze week ook bloemkool in de Odin-tas, maar geen andijvie... Wel lekker courgettes, vanavond courgettekoekjes met fetacreme, mmmm.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel eens geprobeerd andijvie te roerbakken? In de olie met een gefruit knoflookje en er dan met aardappels een stampje van maken. Heel wat beter dan de gekookte variant.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor spinazie wel lekker, maar andijvie, ik vind het niet erg vooruitgaan. Rauw als salade en stamp wel.

      Verwijderen
  4. Ik heb een paar weken geleden de Odintas opgezegd. Ik kreeg er wat van: de hele zomer grote kroppen sla. En ik ben maar alleen! Altijd die eeuwige venkel. Nee, ik kies nu zelf mijn bio groenten wel uit in de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een nadeel van de tas. Daarom bestel ik zelf bij odin. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben blij dat ze bij ons op de "Proef"-tas zijn overgestapt. Ik kan nu op vrijdagochtend kijken wat de tas volgende week brengt, en 'm een week overslaan als er te veel inzit wat we niet lusten. Dat kon bij Odin niet (wel het overslaan maar niet alvast kijken wat er in zou zitten). Wij hebben nu even heel veel kool: witte, spits, chinese. Dat komt me ook even de neus uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook niet zo'n fan van andijvie maar ik heb uiteindelijk 2 recepten gevonden die het eetbaar maken. De een is stampot rauwe andijvie maar dan met dry-roasted indisch gekruide noten en kerrie erdoor en bij het andere recept gaat het in een wrap met kaas en tomaten.
    Bloemkool gaat altijd als bloemkoolsoep, ook weer met veel kerrie erdoor.
    Misschien durf je het op deze manier wel aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen