maandag 19 november 2012

Nou moe......

van het www
Zit ik lekker op de bank te haken, benen languit, voel ik wat kriebelen bij mijn rechterbeen en zit er een muis in mijn broekspijp........................... Een vrij grote bruine muis, hij was geheel in de war want liet zich rustig oppakken en bekijken en ik heb hem maar naar de tuin gebracht en daar vrij gelaten........  Hoe hij daar gekomen is, geen idee, zou een kat hem hebben binnengebracht? Gelukkig ben ik absoluut niet bang van muizen, vond het eerder schattig dat bange beestje.

15 opmerkingen:

  1. Brr...vlasje wat ben jij dapper! ik zou heel hard beginnen gillen zijn ;)
    het beestje zou ocharm ook erg geschrokken zijn
    van mijn gegil ;)denk ik...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ieuw, jij liever dan ik. Brrrrrrrr ik vond een kikker in de wc al eng, maar een muis in je broekspijp? Hihi ik hoop dat ik lekker slaap vannacht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind muisjes ook heel schattig, maar heb ze toch liever niet in mijn broekspijp...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed van je. Ik zou in eerste instantie de bibbers hebben,om daarna hetzelfde te doen.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou wel eerst heel erg schrikken als ik een muis in mijn broekspijp tegen zou komen. Niet omdat ik bang ben voor muizen maar omdat dat een plek zou zijn waar ik hem zou verwachten. Maar ik zou hem ook snel vangen en buiten zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat bijzonder dat hij zich liet pakken! Hier heb ik ook muizen, kleinere, maar die zijn bij elk geluidje of beweging razendsnel weg. Ik vind ze schattig!

    Groet,
    Angelika


    BeantwoordenVerwijderen
  7. 't Is wel weer de tijd dat ze "binnen komen". Er zit er eentje in mijn keukenkastje, heeft al een hele rol vuilniszakken tot kleine snippertjes verwerkt. Binnenkort tijd voor actie als hij niet verdwijnt!
    Maar was het geen ontsnapte tamme muis van de buren?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij durfde wel! bij je poezebeestjes in huis,
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ieks! Ik zou de longen bijkans uit m'n lijf hebben geschreeuwd. Pff dat je daar niet van schrikt joh.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Brrrr.... knap hoor. Ik had al lang in de gordijnen gehangen. Pfff......

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als hij zich op laat pakken, is er toch iets niet goed of idd een tamme muis.
    Hier katten en honden in huis, muisjes hebben binnen geen kans.

    Gr deb

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aaarg! Je hebt zojuist één van mijn nachtmerries beschreven! Wat goed dat je zo rustig bleef.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heldin ben jij :-)
    Ik heb ooit eens een sprinkhaan in mijn broekspijp gehad tijdens een wandeling in de bergen op vakantie. Heel Frankrijk heeft geloof ik gehoord hoe hard ik gilde :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind muizen ook lief! Maar spinnen... dat is een ander verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen