woensdag 7 november 2012

Kloppend

van het www
Eindelijk klopt het weer wat ik in de spiegel zie, voor mijn gevoel. Ik heb nogal steil en niet al te dik haar, dus qua kapsel ben je dan wat beperkt. Mijn hele leven heb ik of een jongenskopje gehad, dus lekker kort, soms bijna gemillimeterd, of langer met een pony.  Toen ik weer wat haar kreeg na de chemo had het tot mijn grote vreugde krullen, dat was even een verandering en leuk, want altijd benijdt bij anderen. Maar hoe langer het werd, hoe minder slag en uiteindelijk was het weer oud vertrouwd steil. Enfin, wel een periode om te bedenken hoe ik het wilde dragen. Een bob staat me goed, en omdat ik die altijd met pony had gedragen, was ik wel benieuwd of het me ook stond zonder. Dat viel niet tegen, al was het wel onwennig. Dat onwennige sleet niet echt en het werd snel sliertig als het te lang werd en dat staat echt niet. Ik was deze week weer aan een knipbeurt toe en omdat ik pas alle oude foto's had uitgezocht en mijzelf steeds met pony tegenkwam, wat hartstikke leuk stond, heb ik de knoop doorgehakt, en weer een pony laten knippen.  De rest  op halverwege de kaak als bob. Zodra ik mijn bril weer ophad en mijzelf in de spiegel kon bekijken, was het weer zo vertrouwd, dit was ik.
Dus ik ben heel blij met mijn  kapsel.
Overigens ben ik blij dat het dwaallicht Romney niet heeft gewonnen, maar Obama.

5 opmerkingen:

  1. Vaak past een bepaald kapsel gewoon echt bij je. Ik laat ook al jaren mijn haar hetzelfde knippen. groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Een kapsel kan zoveel doen voor je uitstraling. Het liefst zou ik een foto van je zien, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren. ;)
    Ben ook blij met de overwinning van Obama.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig zeg dat je haar weer zit zoals het helemaal bij jou hoort en past. Dat geeft een heerlijk gevoel.
    Ja, die kleur roze staat mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn favoriete kapsel lijkt volgens mij veel op die van jou... een korte bob met een ponny. 'k Heb het al zo weer een jaartje of 3. Daarvoor had ik heel erg lang haar, bijna tot in mijn middel. Maar dan gaat het in een staart of ik stak het op. Best saai, dit is veel fijner. Leuk te lezen hoe je jezelf weer herkent in de spiegel!

    BeantwoordenVerwijderen